Generelt
Efter ordreaflæggelse vil du modtage en ordrebekræftelse pr. e-mail, hvoraf det vil fremgå hvad du har bestilt, denne e-mail er udelukkende en kvittering på, at vi har modtaget din ordre. En juridisk bindende aftale mellem dig og Fru Kristof er først indgået, når du modtager e-mail om, at ordren er gennemført.
Vi tager forbehold for trykfejl, fejl i prisen eller udsolgte varer, og forbeholder os retten til at annullerer din ordrer helt eller delvist. Vi kontakter dig naturligvis, skulle et sådant tilfælde opstå.
Betaling
Fru Kristof modtager online-betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Mobilpay og Viabill.
Betalingen vil først blive trukket fra din konto, når varerne afsendes.
Alle beløb på web-shoppen er i DDK. Danske kroner og inklusiv moms (25 %).
Fru Kristof benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol, hvilket betyder, at dine data er sikre og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Bestilling
Når du bestiller metervarer svarer 1 enhed til 1 meter og 0,1 enhed til 10 cm. Vi ønsker som sådan ikke at have et minimum, men 0,1 enhed/10 cm er den mindste længde, der er mulig at bestille.
Der tages forbehold for trykfejl og udsolgte varer.
Ved andre varer er antal og størrelser angivet ved hver enkelt vare.
Levering/forsendelse
Fru Kristof leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returnerings omkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@frukristof.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Fru Kristof tager som udgangspunkt ikke afklippede metervarer eller bånd retur, da disse varer er at betragte som specialproducerede produkter.
Hvis du fortryder dit køb af et stykke metervare eller bånd kan dette derfor kun ske mod forudgående aftale med Fru Kristof via mail. Ved returnering af et stykke metervare eller bånd modregnes der min. -20% og max. – 50 % af produktes købsværdi svarende til den tabte værdi af det afklippede stof eller bånd
Fru Kristof modtager ikke metervarer eller bånd retur, som kunden har klippet i. Det er derfor vigtigt, at du kigger stoffet efter, inden det tages i brug.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.
Farver på produktfotos
Hos Fru Kristof arbejder vi hele tiden på, at optimere fotos til web-shoppen. Farverne som du ser hjemme på din skærm afhænger bl.a. af din skærmopløsning, farveindstillinger på din egen computer og på din skærm, mobiltelefon, i-pad m.m. Vi kan derfor ikke tage ansvaret for, at du ser den korrekte farve. Er du i tvivl om farven opfordrer vi derfor til, at der købes en stofprøve.
Om farver, striber, tern og mønstrede metervarer generelt
Der kan, fra gang til gang, være forskel på de forskellige indfarvninger som metervaren produceres efter. Det betyder, at køber du f.eks. en rød jersey, så kan vi ikke garantere, at den røde farve er præcis magen til, hvis du vælger at købe samme røde jersey igen. Vore metervarer er rullede op, når vi modtager dem fra vores leverandører og det sker, at stoffet er rullet skævt op, dvs. at striber og mønstre derfor ikke ligger lige ud for hinanden på stoffets for og bagside. Hos Fru Kristof har vi ikke mulighed for at rulle stofrullerne om, så det er desværre ikke muligt for os at rette op på og tage hensyn til dette, når vi klipper stoffet. Ønsker du at striber, tern og mønstre passer sammen på begge sider når f.eks.sidesømmen syes, anbefaler vi derfor, at du køber 10 – 20 cm. ekstra, så du selv kan rette stoffet til.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Fru Kristof vil dække returnerings omkostninger i et rimeligt omfang.
Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Fru Kristof – Engvej 3 – 9400 Nørresundby
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Kunde- og privatlivspolitik
Cookies
Vi anvender cookies på vores website.
En cookie er en lille tekstfil, der lagres på din computer el. tilsvarende for at kunne genkende den. Der er ingen personlige oplysninger gemt i vores cookies, og de kan ikke indeholde virus. Cookies og Persondata er altså 2 forskellige områder.
Ønsker du ikke at vi indsamler Cookies kan du slette eller blokerer dem for din enhed. Du kan se hvordan på dette link:
http://minecookies.org/cookiehandtering
Vi anvender cookies med disse formål: At gemme dine indstillinger fx. fra tidligere indtastede oplysninger. Trafikmåling og statistik på websitet. Optimering af din og andre brugeres oplevelse af web-shoppen. Optimering af designet på web-shoppen. At målrette markedsføringen til vores brugere. Tredjeparter med adgang til at sætte cookies på din enhed: Google Analytics – Marketingplatform – Facebook – Twitter – WordPress – Woocommerce.
Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på https://frukristof.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades m.v.
Log-statistikken anvendes kun med det formål, at optimere Fru Kristofs hjemmeside.
Klagemuligheder
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Center for KlageløsningNævnenes Hus, Toldboden 28800 Viborg
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/